وکالت و مشاوره حقوقی

اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشاوره دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، خانوادگی ، منابع طبیعی ، شهرداری ، دارایی

وکالت و مشاوره حقوقی

اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشاوره دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، خانوادگی ، منابع طبیعی ، شهرداری ، دارایی

شهلا تن به قصاص داد

وکیل شهلا جاهد:
شهلا تن به قصاص داد
در تماسی که شهلا جاهد از زندان با من داشت اصرار کرد که به حکم صادره اعتراضی نکند اما تا زمانی که بنده وکیل این پرونده هستم باید به وظیفه قانونی خود عمل کرده و به رای صادره اعتراض کنم. 
ایلنا: وکیل شهلا جاهد با بیان اینکه شهلا قصدی برای اعتراض به حکم قصاص را ندارد, گفت: طبق قانون دادنامه باید به طرفین و وکلاِی آنان ابلاغ شود نه خبرنگاران.
عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: حکم دادگاه تنها به موکلم ابلاغ شده و هنوز ابلاغ حکم به این جانب انجام نشده است.
وی ادامه داد: در تماسی که شهلا جاهد از زندان با من داشت اصرار کرد که به حکم صادره اعتراضی نکند اما تا زمانی که بنده وکیل این پرونده هستم باید به وظیفه قانونی خود عمل کرده و به رای صادره اعتراض کنم. مگر اینکه از پرونده استعفا دهم یا ایشان مرا عزل کند.
خرمشاهی همچنین به تشریح یکی از اشکالات رای پرداخت و گفت: ظاهراً در دادنامه قید شده که دادنامه قطعی است با توجه به اینکه قاضی وارد ماهیت پرونده شده و آنگاه مبادرت به انشای رای کرده، دادنامه موصوف غیرقطعی و قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است.
وکیل شهلا جاهد در مورد انتشار حکم در رسانه ها قبل از ابلاغ به شهلا جاهد و خود گفت: بر اساس قانون دادنامه باید به طرفین و وکلای آنان ابلاغ شود نه خبرنگاران.
حکم اعدام شهلا جاهد د‌ر شهریور سال 85 تأیید شده بود اما پس از این مدت با نظر مثبت ریاست قوه قضاییه تصمیم گرفته شد تا وی بار دیگر محاکمه شود دادگاه چهام اسفند ماه بود
 
منبع:ilna
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد