وکالت و مشاوره حقوقی

اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشاوره دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، خانوادگی ، منابع طبیعی ، شهرداری ، دارایی

وکالت و مشاوره حقوقی

اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشاوره دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، خانوادگی ، منابع طبیعی ، شهرداری ، دارایی

تفویض اختیارات دولت به کارگروه ویژه براى تصویب آیین‌نامه‌هاى ...

با تصویب هیات وزیران صورت می‌گیرد:  

تفویض اختیارات دولت به کارگروه ویژه براى تصویب آیین‌نامه‌هاى قانون مبارزه با پولشویى

دولت اختیارات خود درخصوص تصویب آیین‌نامه‌هاى مربوط به قانون مبارزه با پولشویى - مصوب 1386- را به کارگروهى متشکل از وزیران امور اقتصادى و دارایی(رییس)، بازرگانی، اطلاعات، کشور، دادگسترى و رییس کل بانک مرکزى جمهورى اسلامی ایران تفویض کرده است.

به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع رسانی دولت خبر داد: با توجه به لزوم اجراى قانون مبارزه با پولشویى و تعدد آیین‌نامه‌هاى مورد نیاز و نیز ضرورت تسریع در تصویب و ابلاغ این آیین‌نامه‌ها و تخصصى بودن موضوع، اختیارات هیات وزیران درخصوص تصویب آیین‌نامه‌های مربوط به قانون مبارزه با پولشویی به کارگروهی ویژه تفویض شد.

هیات وزیران در مصوبه‌ای و بر اساس پیشنهاد وزارت امور اقتصادى و دارایى، اختیارات خود درخصوص تصویب آیین نامه‌هاى مربوط به قانون مبارزه با پولشویى- مصوب 1386- را به کارگروهى متشکل از وزیران امور اقتصادى و دارایی(رییس)، بازرگانی، اطلاعات، کشور، دادگسترى و رییس کل بانک مرکزى جمهورى اسلامی ایران تفویض کرد.

بر اساس مصوبه هیات وزیران،‌ ملاک تصمیم‌گیرى درخصوص اختیارات یادشده موافقت اکثریت وزیران عضو این کارگروه است و مصوبات آن درصورت تایید رییس‌جمهور قابل صدور و ابلاغ خواهد بود.

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد